Ο Niburu (νέμεσις) είναι εδώ!!!
NIBIRU: Υπάρχει και έρχεται ορατός ο πλανήτης στην Αυστραλία και σε 1.5 χρόνια σε όλο τον πλανήτη μας !
Πολλοί άνθρωποι έχουν ακούσει γι αυτόν τον πλανήτη. Κάποιοι όμως ίσως να ακούνε πρώτη φορά αυτό το όνομα Γι αυτό λοιπόν ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Πρώτα απ όλα τι είναι ο Νιμπιρού???
Ο Νιμπιρού είναι ένας πλανήτης. Το μέγεθος του είναι περίπου όσο το μέγεθος του πλανήτη Δια.Πολύ μεγαλύτερος από τη Γη δηλαδή.

Πως μπορούμε πλέον να τον δούμε ?
1)Να πάτε ένα ταξιδάκι στη Αυστραλία. Από την Αυστραλία μπορείτε να τον δείτε μια μέρα με καθαρή ατμόσφαιρα σε μέγεθος 1/4 από τον ήλιο όπως τον βλέπουμε εμείς από τη Γη.

2)Σε 1-2 χρόνια όμως θα φαίνεται σχεδόν από οποιαδήποτε μεριά της Γης. Θα είναι σαν να βλέπουμε μια κόκκινη μπάλα στον ουρανό. Το 2012 περίπου θα φαίνεται αρκετά μεγαλύτερος.

3)Για να μην ξοδευόμαστε με ταξίδια όμως μπορούμε να τον δούμε πολύ πιο εύκολα. Μπείτε στο site της NASA και στην αναζήτηση γράψτε planet x ή nibiru και θα δείτε φωτογραφίες του πλανήτη αυτού από τα διαστημικά μας τηλεσκόπια.

Στο επίσημο sitε της ΝΑSA γίνετε κυριολεκτικά χαμός από τους χρήστες θέτοντας ερωτήσεις αλλά και ανησυχίες για την έλευση του πλανήτη αλλά και κατά πόσο μπορεί να μας επηρεάσει μια και θα έχουμε 2 φεγγάρια για τέσσερα χρόνια αλλά το δευτερο πλέον θα είναι τεράστιο σχεδόν το μέγεθος του Δια.

Αν έχει όμως επιπτώσεις, αυτές θα μπορούσε να είναι καταστροφικές. Όπως προείπαμε ο Νιμπιρού είναι πολύ μεγαλύτερος από τη Γη. Η διέλευση του κοντά από τον πλανήτη μας, εξαιτίας του μαγνητικού και βαρυντικού του παιδίου, μπορεί να έχει τις εξής επιπτώσεις. Επίδραση στα καιρικα και φυσικά φαινόμενα, μετατόπιση των πόλων, μετατόπιση της Γης από τον άξονα της.
Πόσο κακό μπορεί να είναι αυτό? Καταστροφικό. Τα καιρικά φαινόμενα θα είναι τόσο έντονα και ακραία που οι καταστροφές θα είναι αναπόφευκτες. Τα φυσικά φαινόμενα όπως σεισμοί και ηφαιστιακές εκρήξεις θα προκαλέσουν κ αυτά με τη σειρά τους τεράστιες καταστροφές όπως έχουν κάνει και στο παρελθον. Η μετατόπιση των πόλων συνεπάγεται στο λιώσιμο των ήδη υπάρχων πόλων με αποτέλεσμα τη αύξηση της στάθμης του νερού και την βύθιση εώς και αρκετών χωρών.
Η μετατόπιση της Γης από τον άξονα της είναι η αιτία που αυτές οι επτπτώσεια θα υπάρχουν και θα είναι πολύ έντονες και καταστροφικές. Σύμφωνα με υπολογισμούς που εξέδωσαν οι επιστημονικές υπηρεσίες του κόσμου, σε περίπτωση που αυτό το σενάριο γίνει (και είναι πολύ πιθανο να γίνει), τα 2/3 του πληθυσμού της Γης θα πεθάνουν και τα 2/3 από αυτούς που θα μείνουν θα πεθάνουν από πείνα και αρρώστιες καθώς δεν θα υπάρχει τροφή και περίθαλψη. Δεν είναι τυχαιο που δημιουργήθηκε η λεγόμενη Κιβωτός των Σπόρων ή Πράσινη Κιβωτός μέσα σε 11 μόλις μήνες. Εγκαινιάστηκε στις 26/2/2008 ανοίγοντας επίσημα τους θαλάμους της σε 250.000 δείγματα σπόρων από διάφορες χώρες.
Για την τοποθεσία του θησαυροφυλακίου επιλέχθηκε το νορβηγικό αρχιπέλαγος Σβάλμπαλντ, δυο βήματα από τον Βόρειο Πόλο. Ένα μέρος απομονωμένο, πολιτικά σταθερό, και προσβάσιμο με τις ελάχιστες υποδομές. Η κατασκευή του ιδιαιτέρως προσεγμένη, ώστε να αντέχει σεισμούς μεγαλύτερους των 6 Ρίχτερ, ακόμα και πυρηνική επίθεση. Το κόστος του?
Έξι εκατομμύρια ευρώ, τα οποία κάλυψε η Νορβηγία. Η αποστολή του όμως ανεκτίμητη: να εγγυηθεί την μακροπρόθεσμη επιβίωση θεμελιωδών καλλιεργιων και φυτών ακόμα και αν αυτά εξαφανιστούν εν όψει των σοβαρών κλιματικών αλλαγών. Τα εγκαίνια έγιναν με την παρουσία πολλών προσωπικοτήτων, όπως ο πρόεδρος της Κομισιόν, Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο και η βραβευμένη με Νόμπελ Ειρήνης Κενυάτισσα, οικολόγος Ουανγκάρι Μαατάι.Όπως λέει μάλιστα ο Αμερικάνος οικολόγος Κάρι Φούλερ, στον οποίο ανήκει η ιδέα της δημιουργίας του Θησαυροφυλακίου: «Στη θερμοκρασία των -18 βαθμών Κελσίου οι σπόροι σημαντικών καλλιεργειών όπως το σιτάρι, το κριθάρι, το μπιζέλι μπορούν να αντέξουν για 1.000 χρόνια. Είναι μια μοναδική ασφάλεια ζωής για τον πλανήτη».
Όλο αυτό σας θυμίζει κάτι??? Μια παρόμοια κιβωτός δημιουργήθηκε σε κάποια τελευταία έξαρση τέτοιων φαινομένων. Αλλα αντι για σπόρους είχε ζώα μέσα. Μήπως ήταν και τότε η στιγμή που η τροχιά του Νιμπιρού τον έφερε κοντα στον πλανήτη μας???
Το βασικό συμπέρασμα είναι ότι ο πλανήτης Νιμπιρού υπάρχει, έρχεται προς εμάς, και κατά μια μεγάλη ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ θα έχει κάποιες επιπτώσεις στο οικοσύστημά μας.
Ο καθένας έιναι ελεύθερος να πιστέψει, να ερευνήσει, να βγάλει τα συμπεράσματα του
Πολλοί άνθρωποι έχουν ακούσει γι αυτόν τον πλανήτη. Κάποιοι όμως ίσως να ακούνε πρώτη φορά αυτό το όνομα Γι αυτό λοιπόν ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Πρώτα απ όλα τι είναι ο Νιμπιρού???
Ο Νιμπιρού είναι ένας πλανήτης. Το μέγεθος του είναι περίπου όσο το μέγεθος του πλανήτη Δια.Πολύ μεγαλύτερος από τη Γη δηλαδή.

Πως μπορούμε πλέον να τον δούμε ?
1)Να πάτε ένα ταξιδάκι στη Αυστραλία. Από την Αυστραλία μπορείτε να τον δείτε μια μέρα με καθαρή ατμόσφαιρα σε μέγεθος 1/4 από τον ήλιο όπως τον βλέπουμε εμείς από τη Γη.

2)Σε 1-2 χρόνια όμως θα φαίνεται σχεδόν από οποιαδήποτε μεριά της Γης. Θα είναι σαν να βλέπουμε μια κόκκινη μπάλα στον ουρανό. Το 2012 περίπου θα φαίνεται αρκετά μεγαλύτερος.

3)Για να μην ξοδευόμαστε με ταξίδια όμως μπορούμε να τον δούμε πολύ πιο εύκολα. Μπείτε στο site της NASA και στην αναζήτηση γράψτε planet x ή nibiru και θα δείτε φωτογραφίες του πλανήτη αυτού από τα διαστημικά μας τηλεσκόπια.

Στο επίσημο sitε της ΝΑSA γίνετε κυριολεκτικά χαμός από τους χρήστες θέτοντας ερωτήσεις αλλά και ανησυχίες για την έλευση του πλανήτη αλλά και κατά πόσο μπορεί να μας επηρεάσει μια και θα έχουμε 2 φεγγάρια για τέσσερα χρόνια αλλά το δευτερο πλέον θα είναι τεράστιο σχεδόν το μέγεθος του Δια.

Αν έχει όμως επιπτώσεις, αυτές θα μπορούσε να είναι καταστροφικές. Όπως προείπαμε ο Νιμπιρού είναι πολύ μεγαλύτερος από τη Γη. Η διέλευση του κοντά από τον πλανήτη μας, εξαιτίας του μαγνητικού και βαρυντικού του παιδίου, μπορεί να έχει τις εξής επιπτώσεις. Επίδραση στα καιρικα και φυσικά φαινόμενα, μετατόπιση των πόλων, μετατόπιση της Γης από τον άξονα της.
Πόσο κακό μπορεί να είναι αυτό? Καταστροφικό. Τα καιρικά φαινόμενα θα είναι τόσο έντονα και ακραία που οι καταστροφές θα είναι αναπόφευκτες. Τα φυσικά φαινόμενα όπως σεισμοί και ηφαιστιακές εκρήξεις θα προκαλέσουν κ αυτά με τη σειρά τους τεράστιες καταστροφές όπως έχουν κάνει και στο παρελθον. Η μετατόπιση των πόλων συνεπάγεται στο λιώσιμο των ήδη υπάρχων πόλων με αποτέλεσμα τη αύξηση της στάθμης του νερού και την βύθιση εώς και αρκετών χωρών.
Η μετατόπιση της Γης από τον άξονα της είναι η αιτία που αυτές οι επτπτώσεια θα υπάρχουν και θα είναι πολύ έντονες και καταστροφικές. Σύμφωνα με υπολογισμούς που εξέδωσαν οι επιστημονικές υπηρεσίες του κόσμου, σε περίπτωση που αυτό το σενάριο γίνει (και είναι πολύ πιθανο να γίνει), τα 2/3 του πληθυσμού της Γης θα πεθάνουν και τα 2/3 από αυτούς που θα μείνουν θα πεθάνουν από πείνα και αρρώστιες καθώς δεν θα υπάρχει τροφή και περίθαλψη. Δεν είναι τυχαιο που δημιουργήθηκε η λεγόμενη Κιβωτός των Σπόρων ή Πράσινη Κιβωτός μέσα σε 11 μόλις μήνες. Εγκαινιάστηκε στις 26/2/2008 ανοίγοντας επίσημα τους θαλάμους της σε 250.000 δείγματα σπόρων από διάφορες χώρες.
Για την τοποθεσία του θησαυροφυλακίου επιλέχθηκε το νορβηγικό αρχιπέλαγος Σβάλμπαλντ, δυο βήματα από τον Βόρειο Πόλο. Ένα μέρος απομονωμένο, πολιτικά σταθερό, και προσβάσιμο με τις ελάχιστες υποδομές. Η κατασκευή του ιδιαιτέρως προσεγμένη, ώστε να αντέχει σεισμούς μεγαλύτερους των 6 Ρίχτερ, ακόμα και πυρηνική επίθεση. Το κόστος του?
Έξι εκατομμύρια ευρώ, τα οποία κάλυψε η Νορβηγία. Η αποστολή του όμως ανεκτίμητη: να εγγυηθεί την μακροπρόθεσμη επιβίωση θεμελιωδών καλλιεργιων και φυτών ακόμα και αν αυτά εξαφανιστούν εν όψει των σοβαρών κλιματικών αλλαγών. Τα εγκαίνια έγιναν με την παρουσία πολλών προσωπικοτήτων, όπως ο πρόεδρος της Κομισιόν, Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο και η βραβευμένη με Νόμπελ Ειρήνης Κενυάτισσα, οικολόγος Ουανγκάρι Μαατάι.Όπως λέει μάλιστα ο Αμερικάνος οικολόγος Κάρι Φούλερ, στον οποίο ανήκει η ιδέα της δημιουργίας του Θησαυροφυλακίου: «Στη θερμοκρασία των -18 βαθμών Κελσίου οι σπόροι σημαντικών καλλιεργειών όπως το σιτάρι, το κριθάρι, το μπιζέλι μπορούν να αντέξουν για 1.000 χρόνια. Είναι μια μοναδική ασφάλεια ζωής για τον πλανήτη».
Όλο αυτό σας θυμίζει κάτι??? Μια παρόμοια κιβωτός δημιουργήθηκε σε κάποια τελευταία έξαρση τέτοιων φαινομένων. Αλλα αντι για σπόρους είχε ζώα μέσα. Μήπως ήταν και τότε η στιγμή που η τροχιά του Νιμπιρού τον έφερε κοντα στον πλανήτη μας???
Το βασικό συμπέρασμα είναι ότι ο πλανήτης Νιμπιρού υπάρχει, έρχεται προς εμάς, και κατά μια μεγάλη ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ θα έχει κάποιες επιπτώσεις στο οικοσύστημά μας.
Ο καθένας έιναι ελεύθερος να πιστέψει, να ερευνήσει, να βγάλει τα συμπεράσματα του
